Sunday 18 October 2009

Vil du vite meningen med livet?

Da har du virkelig kommet til feil sted.
Denne bloggen skal være helt meningsløs.. Hvorfor?
Fordi jeg føler meg 100% meningsløs for øyeblikket. Og hva er det som passer fint da? JO! Skrive en meningsløs blogg! :D

Eller.. Kanskje jeg bare skal stille spørsmål om ting som jeg ikke skjønner.
JA! God idé, Madde. - Jo, takk du! :)

Ok.. First runner up:

Hvorfor i alle dager har jeg aldri sett en duebaby?
Hvor er det alle duemammaene og duepappaene gjør av alle duebabyene sine?
Har du noen gang sett en duebaby? Er det slik at når dueeggene klekkes, så er det fullvoksene dueting som kommer ut? Litt som Krekling i "Jul i Blåfjell". Han som kommer ut da han er 7 år, eller noe.

Det må være slitsom for blånissemamma. Tenk, ha en liten parasitt i magen i 7 år.
Phew.. Jeg er glad jeg ikke er blånisse.

En annen ting er jeg glad for at jeg ikke er : Elefant! Nemmelig.. En elefant.
En elefantmamma sitt svangerskap varer i 22 måneder. Tenk.. 22 fuckings måneder.
Også må man i tillegg føde faenskapet? Hvor rettferdig er det?

Nei, vet du hva. Jeg syns alle vesner skulle ha lagt egg. Hvor mye lettere hadde det ikke vært dersom mennesker la egg?
Eller.. Når jeg tenker etter... Da måtte man jo ha lagt noen helvetes store egg? Og de måtte jo ha vært større enn vanlige babyer, fordi de måtte jo ha hatt plass til å vokse?
Kanskje det er like greit at vi ikke legger egg likevel.
Sånn som duer gjør.
Men hvor de gjør av duebabyene? Det vet jeg fortsatt ikke...

Og, mens vi er inne på egg.
Hva kom først? Høna? Eller egget?
Er det noen som har et logisk svar på dette her?
Jeg har hørt noen som sa at det var en gang en dinosaur som hadde fjær? Men det var jo bare tull... Fordi det var to fosiler som hadde lagt seg oppå hverandre.

... Æsj? Nekrofili? Fosilsex? Kanskje det er der hønene kommer fra? Hm.. Mulig. De ser jo litt ut som rare ting.. Fjærballer.. Nei, ikke balle-baller. Men fjærting med altfor tynne ben og lange halser, som legger egg og vekker folk. Hm.. Sært. Konklusjon: Høner stammer fra fosilsex.
Logisk.. Jeg burde kanskje holde meg litt unna forskeryrket.

Jada du..
Åh! Joda! Jeg så District 9 her om dagen. En FANTASTISK film. Jeg må si jeg digget den utrolig.
Men, den handler om at aliens "strander" her på jorden. Over Johannesburg, noe jeg syns er veldig ironisk.. Men det skal jeg forklare nærmere etterpå, fordi det er HELT sikkert IKKE tilfeldig. Men, uansett.. Menneskene plasserer disse "rekene" som de også blir kalt, på et område de velger å kalle District 9. Og de blir adskilt fra all kontakt med den "menneskelige" delen av Johannesburg. Apartheid-vibes anyone? DERFOR!!! Velger jeg å tro at de valgte å plassere det hele i (over?) Johannesburg, i Sør- Afrika for de som er ikke så geografisk annlagt, FORDI! Det var der Apartheid foregikk som verst. Så de trekker store paralleller til dette. Ironisk nok.
Jeg digger det. Også er det masse drama og greier, men bra drama. Spennende drama. Ikke drama-drama som i : Åh, du stjal typen min. Det er ikke i nærheten av det engang.

Men skal ikke røpe for mye, så dere får VÆRSÅGOD!! stikke å se den når den kommer på kino. Hvis den ikke har gjort det enda.. Hmm.. Vet ikke. Wops.. Røpet kanskje litt mye nå, men psssh.. Ingen som leser dette her kommer til å bry seg.

Aright! Nå begynner det å bli ganske mye meningsløst crap her! :D Hurra! Oppdrag fullført.

Så ja..

Oh, jeg glemte forresten å skrive i den forrige bloggen at jeg også gleder meg til å se igjen AUDUN! :D Håhå! <3 ;)

So long . com!

Hei hå, hei hå.. Til Mosjøen skal vi gå.
(Vi skal vel ikke gå.. Men det låter ikke like bra med : Til Mosjøen skal vi KJØRE.. :/)

No comments: