Thursday 1 October 2009

Helgeland Arbeiderblad + Vi er i studio!

Ja, fredag for (nesten) en uke siden, så var det en journalist som besøkte Toppen.
Her er resultatet:

http://www.helgeland-arbeiderblad.no/nyheter/article4612291.ece?token=&start=10&serie=0


http://www.helgeland-arbeiderblad.no/nyheter/article4613042.ece


Denne uken her så er vi i studio for å spille inn egenkomponerte låter. Det er kjempegøy, men også veldig slitsomt.. Ettersom det er VELDIG mye venting. Det krever faktisk utrolig mye tålmodighet og mye godt humør, så jeg klarer meg veldig fint.
Hadde en super dag i går, selvom vi ikke fikk tatt opp vokal før kl. var rundt 19:30. Og når man står opp kl. 08:15, så kan dere tenke dere selv at det var VELDIG mey dødtid i går.

Men, jeg hadde jo i tillegg min første sangtime i går, med Suzan. Som visstnok er veldig annerkjent i andre land en Norge, og hun hadde skrytt av meg til en av de andre lærerne på skolen. Rart, men veldig koselig.

I dag er Toppen folkehøgskole hele 110 år. Så klokken 6 så skal vi møte opp å ha en liten "bursdagsfeiring" for skolen. Blir sikkert koselig, selvom jeg ikke er i den beste formen i dag.
Pytt, pytt.

Gnufs og gnukk!

No comments: