Saturday 17 October 2009

"Hi, this is Jonathan from Spotify"

Nå er høstferien snart ferdig, og for første gang i min tid på denne planeten så er jeg utrolig glad for det.
Jeg savner skolen.. Ja, leste riktig. Madeleine savner skolen. Verden må ha gått av hengslene.
Jeg savner alt.

Folkene
Skænken!
De koselige testundene i matsalen på kveldene
Morgentrynene
Stemningen
Klemmene
Oppmerksomheten (Ja, faktisk..)
Lærerne
Morgensamlingen (Selvom stemningen kanskje ikke er på topp der og da. Hehe )
Å synge
Å le
Å smile
All omtanken
Alle smilene
All latteren
Diskuteringen om alt og ingen ting.. Eller.. Alt og litt til?
Varmen, selvom det kan være utrolig kaldt ute!
Senga mi
Kristine, min romkamerat!
Bandlinja mi!
Å irritere meg over at jeg aldri kan bidra med noe fornuftig i samtalene til Erlend og Markus. Tro meg.. Dette skjer i HVER samtale. Så man kan si at jeg savner å føle meg dum.
Konserter
Bandøvelser
Maten
Forskjellige dialekter
Volleyball!
Å sitte i skuret og "diskutere felles problemer"
Varmeovnen min
Schkænksa! (Nevnte kanskje det høyere opp?)
"That's what she said..."
Å "kose-mobbe" Bergen. <3 Teheee!
Musikkdiskutering

Og tro det eller ei.. Listen kunne ha fortsatt ut i det uendelige.. Men jeg er så lat, så det tror jeg vi skal droppe.
Alt er så bra.

Jeg har selvsagt kost meg hjemme på ferie, selvom jeg må si at jeg har glimtet til med mitt fravær. MEN, handler ikke ferie om å slappe av med folk man slapper av med?
Jeg har jo gjort det, selvom familien sikkert mener at jeg kunne ha slappet av litt oftere hjemme.
Men, det trenger man ikke si noe mer om.

JEG har kost meg, og nå virker jeg utrolig egoistisk.
Det er ikke bra.

Hva annet har man opplevd og erfart?
- Reklamene på Spotify er temmelig irriterende.
- Man bør helt klart burde holde tidsfristene man avtaler. *kremt, kremt*
- District 9 er en utrolig bra film som bør sees av folk som liker sære filmer.
- Porcupine Tree er faktisk utrolig bra.
- Bussen til Kongsvinger går 34. fra Skibakk dersom noen lurer. Tror ihvertfall det var det.
- Og den koster 125 ,- uten studentbevis.
- Og den tar omtrent 1 time.
- iPod må oppdateres. Musikken begynner å bli litt gammel.
- Det er hardt å få tid til alt man vil gjøre.
- Man kan smiske med mor ved å vaske 1. etasje og kjelleren.
- Man hadde lett valgt Toppen fremfor 1000000 ,-
- Man trenger ny mobil.
- Det er litt dumt å bli paranoid.
- Man har herlige venner.
- At det er VELDIG bra at man har så mange "Toppen-folk" i området.
- Man har snille foreldre og steforeldre.
- Lillesøster liker Uprising og Unintended av Muse.. Noe som varmer en storesøsters hjerte.
- Lillebror hater krangler. (Ærlig talt.. Prøv og lev et helt liv uten å havne i krangler!)
- At man går tom for ting å gjøre, så da skriver man meningsløse lister på sin meningsløse blogg.
- Farmville er en fantasisk måte å få tiden til å gå.
- Det er Happy Aquarium også.
- Og Horoscope Zoo.
- Jeg er en Facebook addict. Hurra. Vet noen om det eksisterer et rehabsenter for den lidelsen?
"Hei, jeg er Madeleine.. Og.. eh.. Jeg er Facebook avhengi.."

JAAADA! Nå skal jeg gi meg før jeg ender opp med å føle meg enda mer patetisk enn det jeg gjorde før jeg skrev denne bloggen.

I morgen er det håndballkamp med bror. Hurra.
Jeg klarer ikke slutte å skrive nå, så da får jeg bare føle meg überpatetisk.

ÆÆÆÆH!
ØØØØØH!
ÅÅÅÅÅÅH!

Amen..

No comments: