Wednesday 8 July 2009

Look, I'm still breathing.

I skrivende øyeblikk så befinner jeg meg hos familien min i Ringbu. Været er ikke så mye å skryte av, men det gjør ingen ting i et slikt herlig selskap. Jeg elsker å være her.
De bor nemlig på en bondegård, så det er en veldig avslappet atmosfære, så det er umulig å stresse her. Og det passer meg veldig bra, ettersom jeg aldri stresser uansett. Men det er så veldig bra for min mor, som er litt over middels stresset. Hele tiden! Hehe, men hun koser seg veldig her hun også. Og det er jo veldig bra.
Broren min sliter vel litt mer enn oss andre, ettersom han er smått allergisk mot både pollen, hund og katt... Og der oppe har de en god del av alt.

Verdens herligste hunder, Bella og Petrus <3 Fy, jeg elsker de hundene!

Dette er Petrus. Bildet er tatt fra i fjor sommer.
Han er helt fantastisk skjønn!

Har ikke noe bilde av Bella.. Enda. Men skal nok få tatt noen. Hehe :)

Og ellers... Er utrolig sliten. Eller... veldig trøtt. Har ikke fått sovet veldig mye i natt for å si det slik. Hehe.

Etterpå skal vi muligens en tur ut med hestene. Det blir kos! Håper vi kan få tatt en tur. Er alltid veldig koselig! :)

No comments: