Tuesday 14 July 2009

"I know I won't be leaving here with you"

Ja. Franz Ferdinand sitat som tittel i dag. Jeg må si jeg er veldig oppfinnsom. Eller, nei. I grunn ikke.
MEN, det var ikke dét jeg skulle skrive om. Egentlig så vet jeg ikke helt hva jeg skulle skrive om, men jeg er av en eller annen grunn litt sånn småstressa. Og det er ikke noe gøy, men.. jeg tror jeg bare skal skrive masse random shit, slik at jeg roer meg litt ned og kan sove. Fordiiiii, Madde skal på jobb i morgen! Ja! Hurraaa! 15:00- 22:30 <3 Loveit! Greit, jeg ljuger nå.. Jeg liker det ikke i det hele tatt, men.. trenger pengene.
Og, for å snakke om noe positivt.. Om en uke så skal jeg til Lund i Sverige. Ligger typ 20 minutter unna Malmö. Så, det blir en 7 timer og 30 minutter lang busstur. Lykken... Men, det er så utrolig verdt det! :) Håper jeg... Hehe. Men regner jo med det!
Men, poenget er at jeg gleder meg helt sykt.. :D


Og halvannen uke etter det, så skal jeg 2 uker til Zakynthos. Med min mor, stefar, bror og gode venninne. Gleder meg også veldig til det..
Æsj, dette funker ikke...
Haha, vel. Det var verdt forsøket!

Goodnighty people!

No comments: