Sunday 5 July 2009

Et snodig sammentreff!

En av dagene denne uken her, så sendte en kompis en sang av Dead By April, som jeg forsåvidt liker utrolig godt!



Uansett. Jeg tenkte med én gang at jeg måtte vise denne sangen her til Ida, venninnen min.
I går så var hun med meg og passet hunden til tante og onkel, også begynte hun å snakke om en sang hun hadde hørt, som hun absolutt ville vise meg.
Ironisk nok så viste det seg at det var den sammen sangen.
Hva er sjansene for det? Tror ikke den er så stor.
Ingen av oss hadde hørt om bandet, eller sangen før. Så det var et litt snodig sammentreff.

Hehe, uansett..
Er veldig sliten i dag, og været hjelper ikke akkurat på humøret eller stemningen.
Temperaturen er blitt mer eller mindre halvert siden i går, og solen har virkelig gjemt seg bak et digert lag av skyer. Men, hadde vi fortsatt å hatt så bra vær som det vi har hatt de siste ukene, så hadde det jo ikke vært noe vits å dra til Hellas, som jeg skal i begynnelsen av August. Så, det blir digg! Gleder meg veldig til det! Blir fint å få noen dager sammen med Elin igjen! Altfor lenge siden sist...

En annen ting jeg ser frem til er den mulige turen jeg skal ta til Sverige. Dersom det passer. Hehe. :) Jeg håååååper jeg får det til! Veldig, håper jeg.

Er smått usikker på hva jeg skal gjøre resten av dagen, men jeg vurderer å benytte den til å sove. Om jeg ikke drar til Jarle, sammen med Torje og Cec. Kanskje også Lisa? Jeg har egentlig ingen detaljer.

Som vanlig..

No comments: