Tuesday 2 June 2009

Drømmetydning

Jaaaada.
Drømmetydning er litt morsomt. Faktisk.

Pursuit:

To dream that someone or something is in pursuit of you, indicates that you are refusing to acknowledge a certain viewpoint or idea.

Elevator

To dream that you are ascending in an elevator, suggests that you will quickly rise to status and wealth. You may have risen to a higher level of consciousness and are looking at the world from an elevated viewpoint. Descending in an elevator, suggests that you are being grounded or coming back down to reality. It also signifies setbacks and misfortunes.



I dag har jeg lært masse om solceller. Hurra!
Det kommer jeg nok til å få bruk for...

Program:
Sove -> Forhåpentligvis drømme om noe som jeg kan tyde i morgen -> Våkne -> Frokost? -> Hvis sol: Sitte ute i sola og lese naturfag / Hvis overskyet: Sitte under dyna og lese naturfag -> Mamma kommer hjem -> Lunsj -> Lese naturfag -> Lese naturfag med mamma -> Repetere for meg selv -> Middag -> Mer repetering -> Vurdere å lage Power Point presentasjon -> Lese mer -> Lese enda mer -> Dø av overdose med naturfagslesing -> Bli vekket til live igjen -> Kveldsmat? -> Gjøre seg klar til senga -> Lese en siste gang før jeg sovner -> Skru av lyset -> Ligge å loke i ca. en time -> Sovne.

Fine dagen sin det. :) Må virkelig si jeg gleder meg til i morgen...

Goodnighty night.

No comments: