Tuesday 1 September 2009

The Dark of the matinee.



Ja, da har jeg endelig startet på Vefsn FHS. Jeg trives så utrolig godt at jeg får helt vondt! På en veldig god måte.

Jeg har allerede stått på scenen og sunget. For første gang... Og det var helt fantastisk! Muse- Unintended og Blackfield- Pain. Det var så gøy.
Gleder meg allerede stort til neste gang!

Jeg har også truffet noen helt fantastiske mennesker. Jeg har nå bare kjent de i... 9 dager, og jeg føler at jeg har kjent enkelte hele livet, og det er en utrolig følelse. Det er helt perfekt her. Trygt. Det er blitt "hjemme" så fort.

I morgen skal vi ut i skogen.
Kan nå ikke påstå at jeg gleder meg så stort.
Særlig ikke med det møkkværet vi har hatt i dag.
Regn, regn, regn.... og enda mere regn.

Men, det kan bli interessant.

1 comment:

McDork said...

oOo høres kjempe gøy ut! :D :D