Sunday 31 May 2009

My anger outweights my guilt..

Fint vær ute.
Jeg sitter inne å ser på Animal Cops.
Tror jeg hadde følt meg bedre dersom jeg hadde satt meg ut.
Animal Cops får meg til å gråte.
Mennesker er virkelig jævlige.
Hvordan kan noen mishandle uskyldige dyr?
Monstre...
Jeg skammer meg.

Jeg burde sette meg ut.
Er så bleik at jeg snart tiltrekker meg insekter i mørket.
Valget:
Fortsette å sitte inne og se på Animal Cops og forbli selvlysende <--> Finne frem bikini, solkrem, lesestoff og musikk og sette meg ute i solen, most likely getting red, føle seg litt bedre etter noen timer?

Tøft valg.
Hjelp meg?

Jeg vet ikke hvor jeg har lagt bikinien min.
Dilemma.

Ææ.. Lenge leve latskapen. Eller.. Faen ta den?
Random i dag.
Litt sliten også.

Koselig kveld i går.
Grilling, spiste grillspyd, eller kanskje det var grillkull? Det var ihvertfall det det smakte.
Vitne til at Torje og Jarle måtte få hjelp av Cecilie sin mor til å tenne i grillen.
Long live the queen!
Drikking. Fikk endelig tatt kverken på Martinien. Da slipper den å ta opp plass.
Øl. Hvorfor drikker jeg det? Det smaker ikke godt...
Vin. Mmm..
Gjensyn med gode venner. Herlig selskap. Fint vær. Pledd. Myggting. MYGG. Myggstikk. Latter. Diskusjoner.
Livet kan ikke bli stort bedre.

Skal nok bare se ferdig denne episoden.
Så blir det tanning for alle penga..

No comments: